Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

ZWROTY I WYMIANA
ZWROTY I WYMIANA
ZWROT PIENIĘDZY
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży i dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby skorzystać z tego prawa należy postępować zgodnie z procedurą dostępną na stronie internetowej i wypełnić elektroniczny formularz zwrotu: KLIKNIJ TUTAJZwracany towar musi być nieuszkodzony, w oryginalnym lub innym odpowiednim opakowaniu, kompletny i ze wszystkimi akcesoriami.Prosimy o wpisanie numeru zamówienia wielkimi literami na przesyłce.Zwrot lub wymiana zostaną dokonane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki w naszym centralnym magazynie lub otrzymania potwierdzenia wysyłki na nasz adres e-mail.Koszty wysyłki zawsze pokrywa nadawca. Nie przyjmujemy przesyłek nieopłaconych ani wysłanych do paczkomatów.Po pomyślnym wysłaniu formularza, dalsze instrukcje zostaną wysłane na Twój adres e-mail.W przypadku odstąpienia od umowy kupna, w której wykorzystano bonus, kod rabatowy lub kod promocyjny, środki te są traktowane jako rabat i nie podlegają zwrotowi kupującemu. Zwrotowi podlega wyłącznie kwota zapłacona.Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz w naszych Warunkach świadczenia usług. W razie dodatkowych pytań proszę: KLIKNIJ TUTAJ
WYMIANA
Jeśli rozmiar, kolor lub ilość zamówionego produktu (butów lub odzieży) Ci nie odpowiada, możesz wymienić go na inny, pod warunkiem jego dostępności. Aby wymienić produkt na inny rozmiar lub kolor, należy postępować zgodnie z procedurą podaną na stronie internetowej i wypełnić elektroniczny formularz wymiany: KLIKNIJ TUTAJ https://happykoala.pl/pages/zwroty-i-wymianyZwracany towar musi być nieuszkodzony, w oryginalnym lub innym odpowiednim opakowaniu, kompletny i ze wszystkimi akcesoriami.Prosimy o wpisanie numeru zamówienia wielkimi literami na przesyłce.Koszty wysyłki zawsze pokrywa nadawca. Nie przyjmujemy przesyłek nieopłaconych ani wysłanych do paczkomatów.Po pomyślnym wysłaniu formularza, dalsze instrukcje zostaną wysłane na Twój adres e-mail.
KIEDY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY LUB WYMIANĘ PRODUKTU?
Przy składaniu wniosku o zwrot/wymianę prosimy o przesłanie nam  potwierdzenia przesyłki kurierskiej z numerem przesyłki i nazwą firmy kurierskiej. Pozwoli nam to na szybsze rozpatrzenie wniosku. Bez numeru przesyłki, będziemy mogli rozpatrzyć wniosek dopiero, po otrzymaniu paczki w nasz magazyn centralny.