REGULAMIN I WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
Obowiązujące prawo
Niniejsza strona internetowa jest regulowana i interpretowana zgodnie z prawem Słowenii. Regulamin sklepu internetowego www.happykoala.pl został ułożony zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów (ZVPot), (akt prawny Republiki Słowenii). Administratorem sklepu internetowego jest firma MEGASPLET, TRGOVINA PO INTERNETU D.O.O, Gmajna 7, 1236 Trzin, Słowenia (zwany dalej ,>>Sprzedawcą<<) numer rejestracyjny 6988407000. . Przedsiębiorstwo jest płatnikiem VAT. Numer identyfikacji podatkowej: SI84375493. Dyrektorem przedsiąbiorstwa jest Luka Ropotar. Wpis do rejestru sądowego : Sąd Rejonowy w Lublanie. Numer wpisu: 2016/768.
Zasady ogólne
Warunki umowy dotyczą funkcjonowania sklepu internetowego, praw użytkownika i relacji między Sprzedawcą i Kupującym . Przed rozpoczęciem korzystania ze strony należy uważnie przeczytać i zapoznać się z tym regulaminem. Korzystając z tej witryny, akceptujesz regulamin, politykę prywatnośc i notę prawną i się z nimi zgadzasz. Jeśli nie zgadzasz się z warunkami i regulaminem sklepu, nie korzystaj z tej witryny. Na stronach sklepu znajdziesz link i odniesienia do innych stron internetowych, które nie są pod kontrolą Sprzedawcy i za które odpowiedzialność ponoszą ich autorzy, a nie Sprzedawca. Sprzedawca i wszyscy autorzy zawartości stron internetowych Sprzedawcy uczestniczący w ich tworzeniu nie są odpowiedzialni za szkodę, która byłaby spowodowana dostępem do takich treści, ich dokładności i nieumiejętności wykorzystania informacji oraz wszelkich błędów i braków jej zawartości. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązują z chwilą ich ogłoszenia i aktualizacji na stronie internetowej sklepu. Takie zmiany warunków są dla Ciebie wiążące.
UWAGA: Niniejszy sklep internetowy jest internetowym sklepem detalicznym przeznaczonym wyłącznie dla konsumentów końcowych (B2C). W związku z tym nie oferujemy możliwości sprzedaży osobom prawnym (B2B) za pośrednictwem strony internetowej, a tym samym nie oferujemy możliwości wystawiania faktur osobom prawnym. Oznacza to również, że późniejsze korekty faktur wystawionych przez osobę fizyczną na rzecz osoby prawnej również nie są możliwe, ponieważ transakcja sprzedaży jest zawierana wyłącznie z osobą fizyczną.
W przypadku chęci nawiązania współpracy B2B z naszą firmą i zakupu dużych ilości produktów (cała paczka / karton/ o minimalnej wartości zakupu 24.000 zł + VAT), prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży hurtowej pod adresem info@happykoala.pl.
Rejestracja użytkownika
Rejestracja nie jest wymagana do realizacji zamówienia. Wystarczy wypełnić wymagane pola z danymi osobowymi i informacjami niezbędnymi dla dostarczenia zamawianych produktów. Na pierwszej stronie ,,kasy,,, w której wypełniasz dane, zaznacz pole "Zapisz informacje". Umożliwi to wykorzystanie danych przy następnym zakupie, bez konieczności ich ponownego wpisywania.
Metody płatności
Sprzedawca oferuje następujące metody płatności:
-Płatność za pobraniem (zapłata gotówką w momencie odbioru towarów). Płatność za zamówienie u kuriera , który dostarczy Ci przesyłkę. Informację o firmie kurierskiej otrzymają Państwo e-mailem, prowizja za pobranie nie jest pobierana.
- Karta kredytowa (płatność kartą kredytową Visa lub Mastercard): W tym celu podaj nazwisko posiadacza karty kredytowej, numer karty i kod CVV, który jest zwykle podany na odwrocie karty kredytowej. Płatność kartą kredytową jest całkowicie bezpieczna. Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie tutaj.
- Oferent nie umożliwia wystawienie faktury osobie prawnej (z o.o., s.j. itp.).
Koszt przetwarzania zamówienia
Kupując produkty za pośrednictwem sklepu happykoala.pl, od 18.5. 2020 roku naliczymy opłatę za przetwarzanie zamówienia w wysokości 7,99 zł (z 23% VAT). Dodatkowy koszt jest opłatą, który pokrywa koszty transakcji bankowych i dodatkowych kosztów materiału. Koszt jest powiązany z jednorazowym zakupem, a nie z liczbą zakupionych produktów (pozostaje taki sam, jeśli kupujesz jeden lub więcej produktów w tym samym zakupie). W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, oprócz ceny produktów, zostanie również zwrócony koszt przetwarzania zamówienia.
Ubezpieczenie przesyłki
Ubezpieczenie dotyczy uszkodzenia przesyłki – jeśli paczka z produktem zostanie uszkodzona podczas dostawy, wyślemy Państwu natychmiast nowy produkt. Ubezpieczenie przesyłki wynosi 7,99 zł.
Faktura na firmę
Prosimy o zaznaczenie, że potrzebują Państwo fakturę na firmę podczas składania zamówienia ( np. za pośrednictwem emaila, facebooka lub telefonu)
Po wysyłce Państwa zamówienia, zmiany nie będą już możliwe.
Deklaracja Kupującego
Klikając "DODAJ DO KOSZYKA", kupujący deklaruje:
- że zgodnie z prawem, ukończył 18 lat;
- że posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
Czas i sposób dostawy
Sklep internetowy przyjmuje zamówienia przez 24 godziny na dobę. Wszystkie zamówienia otrzymane od poniedziałku do piątku o godzinie 14.00 zostaną wysłane tego samego dnia. Zamówienia otrzymane po 14.00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego. Zamówienia otrzymane w soboty, niedziele i święta będą wysyłane w pierwszym dniu roboczym. W przypadku, gdy produkt nie jest już dostępny w magazynie w momencie składania zamówienia, czas dostawy wydłuża się zgodnie z terminem dostawy określonym przez producenta. Ilość każdego produktu jest odpowiednio oznakowana.
W celu ustalenia innego terminu dostawy lub doręczenia należy umówić się telefonicznie pod 732080167 bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na info@happykoala.pl
Dostawcą przesyłek jest firma kurierska Przesyłkownia.pl.
Ceny i koszty dostawy
Ceny produktów w sklepie internetowym są podane w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek od towarów i usług (VAT), chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. Firma MEGASPLET D.O.O., posiada numer identyfikacji podatkowej 84375493 i jest podatnikiem (SI), a zatem również podatnikiem podatku od wartości dodanej (VAT).
Ceny obowiązują w chwili złożenia zamówienia i nie posiadają z góry określonej ważności . Ceny obowiązują w przypadku płatności przy użyciu wyżej wymienionych metod płatności, z zastrzeżeniem powyższych warunków.
Oferta w sklepie internetowym jest ważna do momentu wyprzedaży towaru z magazynu, (o ile nie zaznaczono inaczej).
Wszystkie zamówienia wysyłamy bezpłatnie ( o ile w ofercie nie zaznaczono inaczej)
Priorytetowa dostawa
To usługa, którą oferujemy klientom, którzy chcą wcześniej otrzymać swoje zamówienie. Każdy klient, który zapłaci za tę usługę, ma pierwszeństwo przy przetwarzaniu i wysyłce paczki, niezależnie od tego, kiedy w ciągu dnia złożył zamówienie i ilu klientów złożyło je przed nim, bez zakupu tej usługi. W przypadku, gdy dwóch lub więcej klientów ma wykupioną tę samą usługę, pierwszeństwo przy przetwarzaniu i wysyłce zamówienia ma klient, który zamówienie oddał wcześniej.
Zakup towaru
Wybierz produkt, który chcesz kupić, a następnie kliknij przycisk "Do koszyka". Po prawej stronie koszyka zostaną wyświetlone ilości i łączna kwota zamówionych produktów. Aby usunąć lub zmniejszyć ilość zamówionego produktu, kliknij link "koszyk", a następnie wybierz żądaną ilość produktu lub naciśnij przycisk "kosz", aby usunąć produkt. Możesz wprowadzić szczegółowe instrukcje lub preferencje dotyczące zamówienia w polu notatki. Zamówienie zostanie zakończone z przyciskiem ,,Idź do kasy,,.Sklep internetowy poprowadzi Cię przez wszystkie następujące kroki.
Krok 1 - Informacje o kliencie. Podaj swój adres e-mail i informacje potrzebne do wysyłki towaru (imię, nazwisko, numer telefonu).
Krok 2 - Dostawa. Wybierz metodę dostawy i wprowadź adres dostawy, o ile różni się od adresu wprowadzonego w pierwszym kroku.
Krok 3 - Sposób płatności i złożenie zamówienia. W tym kroku wybierasz metodę płatności i składasz zamówienie. Jeśli masz kod promocyjny, wpisz go w dedykowanym polu.
Krok 4 - Podsumowanie i potwierdzenie zamówienia.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz podsumowanie zamówionych produktów na swój adres e-mail. Informacja o statusie i treści zamówienia jest zawsze dostępna dla Kupującego na stronie internetowej Umowa zakupu zamówionych produktów między Kupującym a Sprzedającym jest od tej chwili zawarta. Klikając przycisk "Zamówienie kompletne", potwierdzasz, że zapoznałeś się i zgadzasz się z regulaminem opublikowanymi na stronie internetowej Sprzedawcy. Umowa kupna jest dostępna dla klienta w dowolnym momencie w dolnej części
Promocje
Rabaty się nie sumują.
Kod rabatowy może być użyty na produkt w promocji.
Nie można użyć wielu kodów jednocześnie.
Ostrzeżenia
Osobom poniżej 18 roku życia sprzedaż napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych jest zabroniona. Kupujący musi być pełnoletni w momencie składania zamówienia. W przeciwnym razie Sprzedawca natychmiast wycofa się z umowy. Sprzedawca może zadzwonić na numer kontaktowy do klienta, aby zweryfikować poprawność podanych informacji.
Dostawa towarów nie jest możliwa pomiędzy 21.00 a 7.00.
Anulowanie zamówienia
Możesz anulować zamówienie, jeśli towar nie został jeszcze wysłany. W rubryce "Historia zamówień" możesz zobaczyć historię wszystkich zakupów. Wybierz zamówienie, które chcesz anulować i wyślij nam wiadomość o anulowaniu na nasz adres e-mail z obowiązkowym numerem referencyjnym zamówienia. Po pomyślnym wykonaniu anulowania otrzymasz powiadomienie e-mailem. Twoje anulowanie będzie również widoczne w rubryce "Historia zamówień".
Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z Ustawą o Ochronie Konsumentów (ZVPot akt prawny Republiki Słowenii) Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni powiadomić firmę o odstąpieniu od umowy,bez konieczności podawania przyczyny swojej decyzji.
Uważa się, że wiadomość została dostarczoną w terminie jeśli przesyłka zostanie oddana w terminie. Kupujący musi poinformować Sprzedającego o decyzji zwrotu towaru i o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia nie później niż 14 dni po otrzymaniu towaru. Może to zrobić za pośrednictwem formularza, który znajduje się TUTAJ, a towar musi zostać zwrócony w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego wiadomości o zwrocie. Odpowiemy i zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. Przedsiębiorstwo zwraca otrzymane płatności Kupującemu za pomocą tej samej metody płatności, której używał Kupujący chyba że Kupujący wyraźnie zażądał zastosowania innego środka płatniczego i jeżeli Kupujący z tego powodu nie ponosi żadnych kosztów.
Kupujący może przeprowadzać kontrolę i testowanie produktu w zakresie niezbędnym do określenia jego rzeczywistego stanu. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów, jeżeli zmniejszenie to jest wynikiem zachowania, które nie jest bezwzględnie konieczne do określenia charakteru, cech i działania towaru
Jedynym kosztem obciążającym Kupującego za odstąpienie od umowy jest koszt zwrotu towaru (który w przypadku wysyłki jest naliczany w cenniku usługi dostawcy i zależy od tego, czy jest to przesyłka / paczka / ładunek). Artykuł musi zostać zwrócony sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od wysłania wiadomości o odstapieniu od umowy (zakupu).
Kupujący nie ma prawa do rozwiązania umowy w przypadku umów, których przedmiotem jest artykuł, który został wyprodukowany zgodnie z dokładnymi instrukcjami Kupującego, który został dostosowany do jego osobistych potrzeb, który z powodu swojej natury nie nadaje się do zwrotu, który jest nietrwały lub któremu minął termin ważności.
W wyjątkowych przypadkach, gdy przedmioty nie są zwracane w ramach ZVPot, możemy zaoferować Kupującemu odkupienie przedmiotu z odpowiednim odszkodowaniem, które jest ustalane w zapisie w momencie zwrotu. Wykup po obniżonej wartości jest brany pod uwagę, po wysłaniu zgody e-mailowej przez Kupującego. Kupujący może wykorzystać ten zwrot wyłącznie przy zamawianiu innego przedmiotu o tej samej lub wyższej wartości.
Prawo do zwrotu ceny zakupu w przypadku roszczeń gwarancyjnych i rzeczowych jest precyzyjniej regulowane przepisami Ustawy o Ochronie Konsumentów (tekst nieoficjalny ujednolicony).(akt prawny w Słowenii)
Zalecamy odpowiednie przygotowanie towaru do transportu – można użyć oryginalnego lub innego odpowiedniego lub bezpiecznego opakowania. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
Adres do zwrotu towarów:
MEGASPLET D.O.O
GLS POLAND Magazyn Przeładunkowy
ul. Paprotna 10
51-117 Wrocław
Zwrot uszkodzonych przesyłek
W przypadku fizycznego uszkodzenia opakowania, braku zawartości lub oznak otwarcia, Kupujący musi wszcząć procedurę reklamacyjną u kuriera. Aby to zrobić, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu 732 080 167 Wspólnie z dostawcą zapewnimy, że reklamacja zostanie rozpatrzona w najkrótszym możliwym terminie.
Gwarancja
Produkty posiadają gwarancję, jeśli tak określono w karcie gwarancyjnej lub na fakturze. Gwarancja jest ważna tylko wtedy jeśli Kupujący, przestrzega wszystkich instrukcji zamieszczonych na karcie gwarancyjnej lub na fakturze. Okres gwarancji jest podany na karcie gwarancyjnej lub na fakturze. Informacje dotyczące gwarancji są również dostępne na stronie z prezentacją produktu.
Jeśli nie ma informacji o gwarancji, produkt nie ma gwarancji, lub informacje te nie są w tej chwili znane. W tym ostatnim przypadku Kupujący może skontaktować się ze Sprzedającym który mu dostarczy aktualne informacje. Producent jest zobowiązany, zgodnie z prawem, do zapewnienia kupującemu gwarancji prawidłowego działania zakupionego towaru. Kupujący może korzystać z gwarancji bezpośrednio u producenta lub w jego autoryzowanym centrum serwisowym.
Kupujący może korzystać z gwarancji razem z załaczoną kartą gwarancyjną i fakturą zakupu. Producent jest zobowiązany wykonać naprawę gwarancyjną w ciągu 45 dni od otrzymania towaru, w przeciwnym razie produkt wymienić na inny, o tej samej wartości i bez wad. Kupujący może również egzekwować gwarancję u Sprzedającego , ale także w tym przypadku zastosowanie ma postanowienie z poprzedniego punktu. Zwrot towarów z tytułu gwarancji powinien nastąpić zgodnie z warunkami podanymi przez producenta na karcie gwarancyjnej.
Przedłużenie gwarancji
Przedłużenie gwarancji nie jest ważne w przypadku:
Ważność gwarancji: jest ważna następnego dnia po zakończeniu ważności standardowej gwarancji
Ochrona danych osobowych
Jesteśmy świadomi, że prywatność odwiedzających i użytkowników naszego sklepu internetowego jest na pierwszym miejscu. Dlatego gwarantujemy 100% bezpieczeństwo i ochronę Twoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (ZVOP-1). Rejestrując się w sklepie internetowym, zgadzasz się, że przetwarzamy i przechowujemy Twoje dane osobowe wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Sprzedający zobowiązuje się do trwałej ochrony wszystkich danych osobowych użytkownika. W żadnym przypadku dane użytkownika nie będą przekazane osobom nieuprawnionym. Dowiedz się więcej o ochronie swoich danych osobowych tutaj.
Wada produktu
Co to jest wada produktu?
Wada produktu występuje, gdy przedmiot nie ma właściwości niezbędnych do jego normalnego użytkowania lub do jego sprzedaży. * Przedmiot nie ma właściwości niezbędnych do konkretnego zastosowania, dla którego został zakupiony przez kupującego i którą Sprzedający znał lub lub powinien znać * przedmiot nie ma właściwości i cech które zostały jednoznacznie lub milcząco uzgodnione lub określone * Sprzedawca dostarczył przedmiot, który nie pasuje do wzorca lub modelu, chyba że próbka lub model zostały pokazane tylko w celu informacyjnym.
W jaki sposób sprawdza się przydatność artykułu?
Sprawdza się za pomocą innego, artykułu tego samego typu bez wad, a także z instrukcjami producenta lub wskazaniami na samym przedmiocie.
W jaki sposób skorzystać z prawa z tytułu wady produktu?
Kupujący musi poinformować nas o każdej istotnej wadzie wraz z dokładnym opisem wady w przewidzianym prawem terminie i umożliwić nam jednoczesne zapoznanie się z artykułem.
Przedsiębiorstwo ponosi odpowiedzialność za rzeczywiste wady towarów, które pojawią się w ciągu dwóch lat od otrzymania towaru.
Prawo z tytułu wady produktu jest precyzyjniej regulowane przepisami Ustawy o Ochronie Konsumentów.
Rejestracja na e-nowości
Z Kupującym Sprzedający może się kontaktować za pomocą środków porozumiewania się na odległość tylko wtedy, gdy Kupujący wyraźnie się na to zgodzi. Jako zgodę traktujemy zapisanie się na otrzymywanie e-nowości za pośrednictwem Sklepu internetowego, zaznaczony oznacznik "zapisz się na newsletter" (aktualności na stronie, nowości w ofercie, kampanie promocyjne) w trakcie rejestracji lub wniosek o wpis za pośrednictwem innych środków komunikacji.
Nota prawna
happykoala.pl jest własnością MEGASPLET D.O.O., który jest również administratorem sklepu internetowego. Treści opublikowane w sklepie internetowym są własnością MEGASPLET D.O.O. i mogą być wykorzystywane do celów niekomercyjnych,ale muszą zachować wszystkie ostrzeżenia o prawach autorskich i dlatego nie wolno ich kopiować, powielać ani w inny sposób rozpowszechniać bez zgody MEGASPLET D.O.O.
Skargi i spory
Sprzedawca szanuje obowiązujące ustawodawstwo dotyczące ochrony konsumentów.Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby wypełnić swój obowiązek ustanowienia skutecznego systemu rozpatrywania skarg. Skargę można przesłać e-mailem na: info@happykoala.pl. W ciągu pięciu dni roboczych Sprzedawca potwierdzi, że otrzymał skargę, poinformuje Kupującego, jak długo będzie ją rozpatrywał i będzie go informował o postępach w procedurze. Sprzedawca jest świadomy, że zasadniczą cechą sporu konsumenckiego, który jest roztrzygany drogą sądową, jest dysproporcja między wartością ekonomiczną roszczenia a kosztami wynikającymi z rozstrzygnięcia samego sporu. Jest to również główna przeszkoda dla konsumenta, do wszczęcia sporu przed sądem. Dlatego Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie spory polubownie
Sprzedawca uznaje IRPS wykonawcę do rozstrzygania sporów:
Europejskie Centrum Rozstrzygania Sporów, Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana, Słowenia
Telefon: (+386)8-205-65-90
Witryna internetowa: www.ecdr.si
Pozasądowe możliwości rozstrzygania sporów
Odnośnik do platformy przeznaczonej do rozwiązywania sporów konsumenckich przez Internet (SRPS) https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Sprzedawca oferuje również możliwość pozasądowego rozstrzyganie sporów w sposób określony w Ustawie o pozasądowym rozstrzyganiu sporów konsumenckich (akt prawny Republiki Słowenii)
Życzymy Wam wielu przyjemnych i udanych zakupów!