REKLAMACJE I ZWROTY
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAKUPU – ZWROT ZAMÓWIENIA
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży i dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Aby skorzystać z tego prawa należy postępować zgodnie z procedurą dostępną na stronie internetowej i wypełnić elektroniczny formularz zwrotu: KLIKNIJ TUTAJ
Zwracany towar musi być nieuszkodzony, w oryginalnym lub innym odpowiednim opakowaniu, kompletny i ze wszystkimi akcesoriami.
Prosimy o wpisanie numeru zamówienia wielkimi literami na przesyłce.
Zwrot lub wymiana zostaną dokonane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki w naszym centralnym magazynie lub otrzymania potwierdzenia wysyłki na nasz adres e-mail.
Koszty wysyłki zawsze pokrywa nadawca. Nie przyjmujemy przesyłek nieopłaconych ani wysłanych do paczkomatów.
Po pomyślnym wysłaniu formularza, dalsze instrukcje zostaną wysłane na Twój adres e-mail.
W przypadku odstąpienia od umowy kupna, w której wykorzystano bonus, kod rabatowy lub kod promocyjny, środki te są traktowane jako rabat i nie podlegają zwrotowi kupującemu. Zwrotowi podlega wyłącznie kwota zapłacona.
Więcej informacji na temat zwrotu towaru można znaleźć w Warunkach Świadczenia Usług. W przypadku dalszych pytań prosimy: KLIKNIJ TUTAJ
WYMIANA PRODUKTU
Jeśli otrzymany numer, rozmiar lub kolor zamówionego produktu (butów lub odzieży) nie pasuje, można go wymienić na inny w zależności od dostępności. Aby dokonać wymiany produktu na inny rozmiar lub kolor należy postępować zgodnie z procedurą podaną na stronie i wypełnić elektroniczny formularz wymiany: KLIKNIJ TUTAJ
Zwracany towar musi być nieuszkodzony, w oryginalnym lub innym odpowiednim opakowaniu, kompletny i ze wszystkimi akcesoriami.
Prosimy o wpisanie numeru zamówienia wielkimi literami na przesyłce.
Koszty wysyłki zawsze pokrywa nadawca. Nie przyjmujemy przesyłek nieopłaconych ani wysłanych do paczkomatów.
Po pomyślnym wysłaniu formularza, dalsze instrukcje zostaną wysłane na Twój adres e-mail.
REKLAMACJA PRODUKTU
Jeśli otrzymałeś uszkodzony, niedziałający lub niewłaściwy przedmiot, wypełnij NINIEJSZY FORMULARZ.
Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności, a Twoja skarga zostanie rozpatrzona priorytetowo.