happykoala-pl happykoala-pl

Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

ZWROTY I WYMIANA
ZWROTY I WYMIANA
ZWROT PIENIĘDZY
Zgodnie z prawem, kupujący ma prawo do odstąpienia od zakupu z dowolnego powodu i bez wyjaśnienia w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Aby skorzystać z tego prawa, należy postępować zgodnie z procedurą na stronie:https://happykoala.pl/pages/zwroty-i-wymianyJeśli otrzymali Państwo uszkodzony/niedziałający produkt, prosimy rozpocząć procedurę reklamacyjną - więcej TUTAJ.Do wypełnienia formularza niezbędny jest adres e-mail oraz numer zamówienia, otrzymany na podany adres e-mail podczas składania zamówienia. Szczegółowe instrukcje dotyczące zwrotu nieodpowiadającego produktu znajdują się na końcu procesu składania wniosku.Ważne informacje dotyczące instrukcji zwrotu produktu:-     Czytelnie napisz swój numer zamówienia (#PLHK...) na opakowanie zwracanej paczki, abyśmy mogli ją szybko zidentyfikować paczkę i powiązać z właściwą prośbą o wymianę.-     Aby przyspieszyć proces zwrotu, należy wysłać na mail potwierdzenie z numerem przesyłki jako dowód odesłania paczki.-     Przesyłkę mogą wysłać Państwo dowolną firmą kurierską-     Produkt, który chcesz zwrócić, musi być nieuszkodzony, w oryginalnym lub odpowiednim opakowaniu ze wszystkimi częściami i akcesoriami.Zwrot nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania paczki w magazynie centralnym lub otrzymania potwierdzenia wysyłki, które zostanie wysłane na nasz adres e-mail.
WYMIANA
Aby wymienić numer, kolor lub rozmiar zamówionego przedmiotu, należy wypełnić ten formularz:https://happykoala.pl/pages/zwroty-i-wymianyDo wypełnienia formularza potrzebny będzie adres e-mail oraz numer zamówienia otrzymany na ten adres podczas składania zamówienia. Wymianie podlegają wyłącznie produkty tekstylne (odzież) oraz obuwie. Szczegółowe instrukcje dotyczące wymiany niepasującego produktu znajdują się na końcu procesu składania wniosku.Ważne informacje dotyczące instrukcji wymiany produktu:-     Czytelnie napisz swój numer zamówienia (#PLHK...) na opakowanie zwracanej paczki, abyśmy mogli ją szybko zidentyfikować paczkę i powiązać ją z właściwą prośbą o wymianę.-     Aby przyspieszyć proces wymiany, należy wysłać na mail potwierdzenie z numerem przesyłki jako dowód odesłania paczki.-     Przesyłkę mogą wysłać Państwo dowolną firmą kurierską-     Produkt, który chcesz zwrócić, musi być nieuszkodzony, w oryginalnym lub odpowiednim opakowaniu ze wszystkimi częściami i akcesoriami.Wymiana nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania paczki w magazynie centralnym lub otrzymania potwierdzenia wysyłki, które zostanie wysłane na nasz adres e-mail.
KIEDY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY LUB WYMIANĘ PRODUKTU?
Przy składaniu wniosku o zwrot/wymianę prosimy o przesłanie nam  potwierdzenia przesyłki kurierskiej z numerem przesyłki i nazwą firmy kurierskiej. Pozwoli nam to na szybsze rozpatrzenie wniosku. Bez numeru przesyłki, będziemy mogli rozpatrzyć wniosek dopiero, po otrzymaniu paczki w nasz magazyn centralny.
You have successfully subscribed!