Jedna lub więcej pozycji w Twoim koszyku to zakup z odroczoną płatnością lub zakup powtarzający się. Kontynuując, wyrażam zgodę na politykę anulowania i upoważniam Państwa do automatycznego obciążania mnie zgodnie z moją metodą płatności jak również cenami i częstotliwością oraz w terminach podanych na niniejszej stronie do momentu zrealizowania zamówienia lub anulowania go przeze mnie, jeśli będzie to dozwolone.
1. Aby sprawdzić status swojego zamówienia, prosimy odwiedzić TĘ STRONĘ. Aby sprawdzić status swojego zamówienia, potrzebują Państwo swój numer zamówienia (#PLHK______) oraz adres e-mail.
2. Numer śledzenia znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem otrzymanej od kuriera GLS po złożeniu zamówienia.
2. Wejdź na stronę kuriera TUTAJ i wpisz numer przesyłki w polu oznaczonym poniżej.
3. Potwierdź numer przesyłki i sprawdź jej lokalizację.